השכרת האמר לחתונה

השכרת האמר לחתונה 


השכרת האמר לחתונה: מתי היה לכם נהג צמוד לאחרונה?

מתחתנים ? זה היום שלכם ומגיע לכם להתפנק! ואם מתפנקים? כמו שרק אתם יודעים.בלימוזינה מפוארת ויוקרתית  ונהג מחויט צמוד שיסיע ויעשה כל מה שתבקשו. מתי לאחרונה פתחו עבורכם את הדלת ולקחו לכם את התיק, אנחנו מאמינים שזה לא קורה כל יום. לימוזינה היא רק המעטפת של חוויה שלמה הנילכם ביום המדהים והקסום הזה, אתם יכולים להיות רגועים ולדעת כי אתם בידיים טובות וליהנות מהיום המאושר בחייכם מתחילת היום עם נהג מקצועי ומיומן.


להגיע בסטייל ולצאת בסטייל

כאשר אנחנו מדברים על הגעה עם לימוזינת האמר אנחנו מדברים על אחת הכניסות והיציאות הסטייליסטיות ביותר שיכולות להיות, הגעה באירוע עם לימוזינה משדרג את ההגעה שלכם אלפי מונים ואף מכניס אתכם בצורה מפוארת, יוקרתית ובגדול – בצורה שמגיע לכם ביום כה חשוב זה.


"שימו לי עוד רום, שימו לי עוד רום": להרגיע במעט אלכוהול 

 אתם לא חייבים לשמוע התקווה 6 בלימוזינה אם אתם לא רוצים, אבל רצינו להעביר לכם קונספט ברור מאוד – אתם לא יוצאים מהלימוזינה עד שאתם לא שותים ומרגיעים מעט את הפאניקה באלכוהול. כל הלימוזינות מצוידות בבר אקטיבי המכיל את סוגי האלכוהול הטובים ביותר – דרך יינות בוטיק, בירות רגילות ומיוחדות, טקילות, וודקות ועוד.


עד כמה אתם זייפנים טובים: קריוקי כל הדרך לחתונה

עוד כמה שעות אתם הולכים להתחתן ולהיות באחד האירועים הכי משמעותיים בחיים שלכם, אירוע שלא תשכחו בחיים וכל חוויה הכי קטנה ממנו תיזכר. אנו מאמינים כי מפלס הלחץ שלהם הוא יחסית די גבוה, זה הזמן לשבור את מפלס הלחץ יחד עם מכונות בידור איכותיות הנמצאות בתוך הלימוזינה ונותנת לכם את האפשרות לזייף כל הדרך לחתונה. אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לשבור את הקרח ולהגיע מוכנים זה לחמם מעט את מיתרי הקול, לשיר אחד לשני ולהבין למה התאהבתם מלכתחילה.


להיות בטוחים מבעוד מועד ולעשות הזמנה מראש

אף אחד לא רוצה להגיע סמוך ליום החתונה שלו ולגלות שהוא נזכר מאוחר מדי, עונת החתונות תכף מתחילה ולא מעט זוגות רואים את היתרונות הרבים בנסיעה יחד עם האמר לימוזינה ייעודי ומפואר. לכן, אנו מציעים לכם כבר מבעוד מועד לבדוק את כל הפרטים לגבי הצרכים שלכם מן הלימוזינה, זמינות תאריכים ועלויות. כך לא תמצאו את עצמכם מגיע לרגע האחרון, מתפשרים על לימוזינה או לחילופין לא מצליחים בכלל למצוא אחת זמינה.


צילום מפואר ואיכותי יחד עם האמר לימוזינה

זהו אחד הימים החשובים והמשמעותיים ביותר בחיים שלכם, אין ספק שאתם תרצו לתעד כל רגע ממנו. אנו מאמינים כי עשיתם לא מעט צילומי טראש, צילומי טרום חתונה ושהיום בערב תצטלמו עד שלא תוכלו לעמוד יותר על הרגליים. יחד עם זאת, יש לכם אפשרות ליהנות מצילומים איכותיים בשטח יחד עם האמר ייעודי שיכול להגיע לכל מקום ולהבטיח לכם את התמונות הטובות ביותר, במקומות היפים ביותר – חושבים שזה מדבר אליכם? אנחנו לחלוטין כן.


יכולים לצרף גם חברים קרובים ומשפחה: לשמור על האנשים החשובים קרוב

אין ספק שזה כיף להגיע לבד וביחד אל החתונה, יחד עם זאת לא מעט פעמים זוגות דווקא היו רוצים לצרף אליהם עוד אנשים להלוך, לחזור או אפילו לשניהם בלימוזינה. משפחה גרעינית קרובה – אמא, אבא ואחים נחשבות האפשרויות השכיחות ביותר. כמו כן אנו רואים לא מעט זוגות מגיעים עם החברים הכי טובים כדי שיוכלו להירגע, לצחוק ולשמור על מעט שפיות לפני שהם נכנסים לאירוע הגדול מכל. לימוזינה יכולה להפוך בקלות מאישית נורא לחווייתית וחברית.


קישוט חיצוני בהתאמה אישית

אם בחרתם בהאמר לימוזינה לחתונה שלכם אפשר להגיד שאתם אנשים שאוהבים את תענוגות החיים וסטייל הוא חלק ממכם, קישוט חיצוני בהתאמה אישית של הלימוזינה היא אופציונלית ואפשרית ומוסיפה לא מעט. יש כיתוב מסוים אותו הייתם רוצים להוסיף אל הלימוזינה? אקססוריז או אפילו פפיונים? תוכלו לעשות כאוות נפשכם בהתאמה אישית יחד עם חברת ההשכרה.


לא להסתמך על אף אחד: פרטיות מוחלטת

כאשר אתם משכירים לימוזינה מבעוד מועד אתם יודעים שאתם לא צריכים להסתמך על אף אחד, על אף חבר או בן משפחה שיסיע אתכם ויחזיר אתכם מן האירוע בשעות המאוחרות(וכתוצאה מזה יאלץ לא לשתות) ולא לחזור חזרה במונית, כי בינינו מי רוצה לחזור לבית ו/או לבוא לחתונה שלו במונית? השכרת לימוזינה תתן לכם את הפרטיות המושלמת אותה אתם צריכים תוך כדי הידיעה כי מחכה לכם נהג מחויט, איכותי ומיומן על הכביש וכל מה שנשאר לכם זה לבלות את הזמן הזה ביחד בכיף.


בדקו כי אתם עובדים מול בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום

כמו כל תחום גם בתחום הלימוזינות ניתן למצוא לא מעט אנשים לא מקצועיים וחסרי כל ניסיון, לכן אנו ממליצים לכם לבדוק כי אתם עובדים עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום. אף אחד לא רוצה להגיע למצב בו הוא מאחר ליום חתונתו או לחילופין נתקע באמצע הכביש כתוצאה מפנצ'ר שלא טופל ודורש התערבות של בעל מקצוע שלא נמצא במקום. לכן, בדקו כי לחברה יש מספיק המלצות ואף בקשו לדבר עם לקוחות שלהם על מנת לקבל התרשמות – אל תרגישו לא בנוח, זה היום שלכם וזה הכי מובן בעולם שתרצו להגיע מוכנים, בטוחים ושמחים.


מה הוא המחיר של השכרת לימוזינה לחתונה?

לא מעט אנשים תוהים ושואלים מה המחיר להשכרת לימוזינה, כאשר אנחנו מדברים על השכרת האמר לימוזינה לאירועים אנו רואים לא מספר משתנים המושפעים ממספר הנפשות שיהיו ברכב, האם מדובר בנסיעה הלוך או שמא בנסיעה הלוך-חזור, פונקציונאליות ובקשות אישיות מיוחדות ועוד. כמו כן, לא מעט מן הדברים שנראים לכם כמו "בקשות מיוחדות" הם למעשה בקשות רגילות למדי וכלולות במחיר מבעוד מועד – בסופו של יום יוקרה ופאר זה השם הנרדף של לימוזינת האמר.


בוחרים נכון: בוחרים My Limousine

אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו מתעסק בשטויות ביום החתונה שלנו, לכן חשוב כי הבחירה שלנו בחברת הלימוזינות תהיה נכונה ויעילה. חברת My Limousine נחשבת לאחת החברות המובילות במשק ובמשך השנים ליוותה אלפי זוגות נשואים כל הדרך לחופה. אנו שמחים ונרגשים לקחת חלק כל פעם מחדש בעולם החתונות ומצפים להעמיד חיוך גם על הפנים שלכם ביום כה מרגש זה.


אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום, My Limousine.


Share by: